page_banner

nutizie

Batterie di piombu à l'acidu

Batteria di piombo-acidu

Ubatteria di piombo-aciduhè un tipu di batteria rechargeable inventata prima in u 1859 da u fisicu francese Gaston Planté.Hè u primutipudi batteria ricaricabilecriatu.Paragunatu à e batterie ricaricabili muderne, e batterie di piombo-acidu anu una densità di energia relativamente bassa.Malgradu questu, a so capacità di furnisce i currenti elevati di surge significa chì e cellule anu un rapportu putenza à pesu relativamente grande.Queste caratteristiche, inseme à u so prezzu bassu, li facenu attraenti per l'usu in i veiculi di mutore per furnisce l'alta corrente necessaria da i motori di starter.E batterie di piombo-acidu soffrenu di una durata di vita relativamente corta (di solitu menu di 500 cicli profondi) è di a vita generale (per via di a "doppia sulfatazione" in u statu scaricatu).

Gel-celluleèstufa di vetru assorbitabatterie sò cumune in sti rolli, cullettivu canusciutu comu batterie VRLA (valve-regulated lead-acid).

In u statu di carica, l'energia chimica di a bateria hè almacenata in a diferenza potenziale trà u piombo metallicu à u latu negativu è PbO.2da u latu pusitivu.Contene u latu pusitivu PbO2 è piombo metallicu negativu, bordu d'insulation, casu di plastica, àcitu sulfuricu è acqua.

 

Quandu si scarica, a reazione di l'elettrodu pusitivu::PbO2 + 4H+ + SO42- + 2e- = PbSO4 + 2H2O

Reazione negativa : Pb + SO42- - 2e- = PbSO4

Reazione generale: PbO2 + Pb + 2H2SO4 === 2PbSO4 + 2H2O (A reazione à destra hè scaricata, a reazione à manca hè carica).

 

E batterie di piombo-acidu (WLAB) sò usate batterie di piombo-acidu chì anu da esse eliminate. 

Trà i sfarenti usi di WLAB, l'applicazione principale resta in l'automobile, mentre chì l'applicazione in l'UPS ininterrutibile power supply hè una tendenza emergente per via di a crescita in i settori di e telecomunicazioni è di l'informatica (in particulare i centri di dati).Cù u crescente numeru di centri di dati, hè previstu chì i WLAB derivanti da stu settore continuanu à aumentà in l'anni à vene.

Pudemu offre unlinea cumpleta di riciclamentu di batterie di piombo à l'acidu, cumpresu u sistema di rottura è separazione, sistema di furnace, sistema di raffinazione, è sistema di filtrazione di gas di coda, etc.

Più infurmazione, sentite liberu di cuntattateci.

Saluti,
Aileen


Tempu di Postu: Mar-03-2023