page_banner

nutizie

A cumpusizioni di a batteria di lithium-ion

Composizione è riciclamentu di a bateria di lithium-ion

 

Ubatteria di lithium-ionhè cumpostu di l'eletrolite, separatore, catodu è anodu è u casu.

 

L'elettrolituin una bateria di lithium-ion pò esse un gel o un polimeru, o una mistura di gel è polimeru.

L'elettrolitu in e batterie Li-ion agisce cum'è un mediu per u trasportu di ioni in a bateria.Hè generalmente custituitu di sali di lithium è solventi organici.L'elettrolitu ghjoca un rolu chjave in u trasportu di ioni trà l'elettrodi pusitivi è negativi di una bateria di lithium-ion, assicurendu chì a bateria pò ottene una alta tensione è una alta densità di energia.L'elettrolitu hè generalmente cumpostu di solventi organici d'alta purezza, sali elettroliti di lithium è additivi necessarii cumminati cù cura in proporzioni specifiche in cundizioni specifiche.

 

U materiale di cathodetipi di batterie di lithium-ion:

  • LiCoO2
  • Li2MnO3
  • LiFePO4
  • NCM
  • NCA

 I materiali di catodi sò custituiti da i costi di più di 30% di tutta a bateria.

 

L'anodudi a bateria di lithium-ion cuntene

Allora l'anodu di a bateria di lithium-ion hè custituitu da circa 5-10 costi di percentuale di a bateria sana.I materiali anodi basati in carbonu sò un materiale anodu cumunimenti utilizatu per e batterie di lithium-ion.In cunfrontu cù l'anodu tradiziunale di lithium metallicu, hà una più alta sicurezza è stabilità.I materiali anodi basati in carbonu venenu principarmenti da grafite naturali è artificiale, fibra di carbone è altri materiali.À mezu à elli, u grafite hè u materiale principale, chì hà una superficia specifica elevata è a cunduttività elettrica, è i materiali di carbone anu ancu una bona stabilità chimica è riciclabilità.Tuttavia, a capacità di i materiali di l'elettrodu negativu basatu in carbonu hè relativamente bassu, chì ùn pò micca risponde à i requisiti di alcune applicazioni per una capacità più alta.Per quessa, ci sò attualmente qualchi ricerca nantu à novi materiali di carbone è materiali cumposti, sperendu à migliurà ulteriormente a capacità è a vita di u ciclu di i materiali elettrodi negativi basati in carbonu.

 

Hà sempre u materiale di l'elettrodu negativu di silicium-carbon.Materiale di Siliciu (Si): In cunfrontu cù l'elettrodi negativi di carbone tradiziunali, l'elettrodi negativi di siliciu anu una capacità specifica è una densità energetica più altu.Tuttavia, per via di a grande velocità di espansione di u materiale di siliciu, hè faciule per causà l'espansione di u voluminu di l'elettrodu, accurtendu cusì a vita di a bateria.

 

U separatoredi una bateria di lithium-ion hè una parte impurtante di assicurà u rendiment è a sicurità di a bateria.A funzione principale di u separatore hè di separà l'elettrodi pusitivi è negativi, è à u stessu tempu, pò ancu formà un canale per u muvimentu di ioni è mantene l'elettrolitu necessariu.U funziunamentu è i paràmetri cunnessi di u separatore di batterie di lithium-ion sò introduttu cum'è seguente:

1. Stabilità chimica: U diafragma deve avè una stabilità chimica eccellente, una bona resistenza à a corrosione è a resistenza à l'anziane in cundizioni di solventi organici, è pò mantene un rendimentu stabile in cundizioni duri cum'è alta temperatura è alta umidità.

2. Forza meccanica: U separatore deve avè una forza meccanica è l'elasticità abbastanza per assicurà a forza di tensione è a resistenza à l'usura per prevene i danni durante l'assemblea o l'usu.

3. Conduttività ionica: Sottu à u sistema di l'elettroliti organici, a cunduttività ionica hè più bassu di quella di u sistema di l'elettroliti aqueous, cusì u separatore deve avè e caratteristiche di bassa resistenza è alta conduttività ionica.À u listessu tempu, per riduce a resistenza, u gruixu di u separatore deve esse u più magre pussibule per fà a zona di l'elettrodu u più grande.

4. Stabilità termica: Quandu anormalità o fallimenti cum'è overcharge, overdischarge, è short circuit si verificanu durante u funziunamentu di a bateria, u separatore deve avè una bona stabilità termale.À una certa temperatura, u diafragma duveria ammorbidisce o funnu, bluccà cusì u circuitu internu di a bateria è prevenendu accidenti di salvezza di a bateria.

5. Struttura di pori cuntrullabile è cuntrullabile: A struttura di poru è u revestimentu di a superficia di u separatore duveranu avè una cuntrullabilità di umidità sufficiente per assicurà u separatore, migliurà cusì u putere è a vita di u ciclu di a bateria.In generale, i diaframmi microporosi di polyethylene flake (PP) è polyethylene flake (PE) sò materiali di diafragma cumuni attualmente, è u prezzu hè relativamente prezzu.Ma ci sò altri materiali separatori di batterie di lithium-ion, cum'è u poliester, chì anu un bonu rendimentu, ma u prezzu hè relativamente altu.


Tempu di Post: 23-May-2023