page_banner

nutizie

Top 10 caratteristiche di e cumpagnie di imballaggio da circà in 2023 -

Packaging Gateway esplora cumu u panorama di l'industria di l'imballaggio hè cambiatu da u 2020 è identifica e prime cumpagnie di imballaggio da fighjà in 2023.
L'ESG resta un tema caldu in l'industria di l'imballaggio, chì inseme cù Covid hà presentatu à l'industria di l'imballaggio parechje sfide in l'ultimi dui anni.
Duranti stu periodu, Westrock Co hà superatu International Paper per diventà a più grande urganizazione di imballaggio per i rivenuti annuali totali, secondu a GlobalData, a casa madre di Packaging Gateway.
In u risultatu di a pressione di i cunsumatori, i membri di u cunsigliu è i gruppi ambientali, e cumpagnie di imballaggio cuntinueghjanu à sparte i so scopi ESG è sò incoraggiati à custruisce investimenti è partenarii verdi è superà rapidamente e sfide operative.
In u 2022, a maiò parte di u mondu hè surtitu da a pandemia, rimpiazzata da novi prublemi globali cum'è l'aumentu di i prezzi è a guerra in Ucraina, chì anu affettatu i flussi di ingressu di parechje urganisazioni, cumprese l'imballaggi.A sustenibilità è a digitalizazione restanu temi principali in l'industria di l'imballaggio in l'annu novu se l'imprese volenu fà un prufittu, ma quale di e prime 10 cumpagnie deve esse attentu in 2023?
Utilizendu e dati da u GlobalData Packaging Analytics Center, Ryan Ellington di Packaging Gateway hà identificatu e prime 10 cumpagnie di imballaggio per fighjà in 2023 basatu annantu à l'attività di a cumpagnia in 2021 è 2022.
In u 2022, a cumpagnia americana di carta è imballaggio Westrock Co hà riportatu vendite nete annuali di $ 21,3 miliardi per l'annu fiscale chì finisci in settembre 2022 (FY 2022), in crescita di 13,4% da US $ 18,75 miliardi in l'annu precedente.
A vendita netta di Westrock ($ 17,58 miliardi) hè calata ligeramente in FY20 in mezzu di a pandemia glubale, ma hà righjuntu un record di $ 4,8 miliardi in vendite nette è un aumentu di u 40 per centu di u redditu netu in Q3 FY21.
A cumpagnia di imballaggio ondulatu di $ 12,35 miliardi hà riportatu vendite di $ 5,4 miliardi in u quartu trimestre di u 2022 fiscale, in crescita di 6,1% ($ 312 milioni) da un annu prima.
Westrock hà sappiutu aumentà i profitti cun un investimentu di $ 47 milioni in l'espansione di a so facilità di fabricazione in North Carolina è partenarii cù Heinz è u fornitore di soluzioni di imballaggio è di dispensazione di fluidi di i Stati Uniti Liquibox, trà altre imprese.À a fine di u primu trimestre di l'annu fiscale 2022, chì finisce in dicembre 2021, a cumpagnia di imballaggi in cartone ondulatu hà registratu vendite record di u primu trimestre di $ 4,95 miliardi, chì hà iniziatu l'annu fiscali in una basa forte.
"Sò cuntentu di a nostra forte prestazione in u primu trimestre di u fisicu 2022, postu chì a nostra squadra hà fattu un record di vendite di u primu trimestre è doppiu cifre per parte, guidatu da l'ambiente attuale è imprevisible di crescita di i profitti macroeconomichi (EPS)", u CEO di Westrock, David Sewell, hà dettu à u tempu..
"Mentre implementemu u nostru pianu di trasfurmazioni generale, i nostri squadre restanu focu annantu à l'associu cù i nostri clienti per aiutà à risponde à i so bisogni di soluzioni di carta è imballaggio sostenibili", continuò Sewall."Quandu andemu in l'annu fiscale 2023, continueremu à rinfurzà a nostra attività innuvandu in tuttu u nostru portfolio di prudutti".
In prima cima di a lista, International Paper hè cascatu à u numeru dui dopu chì a vendita hè aumentata di 10.2% in l'annu fiscale finitu in dicembre 2021 (FY2021).U fabricatore di imballaggi in fibra rinnuvevule è prudutti di polpa hà una capitalizazione di u mercatu di $ 16,85 miliardi è vendite annuali di $ 19,36 miliardi.
A prima mità di l'annu hè stata a più prufittuosa, cù a cumpagnia chì hà registratu vendite nete di $ 10,98 miliardi ($ 5,36 miliardi in u primu trimestre è $ 5,61 miliardi in u sicondu trimestre), chì coincide cù l'allentamentu di e misure di quarantena in u mondu.International Paper opera à traversu trè segmenti di cummerciale - Packaging Industriale, Fibra di Cellulosa Mundiale è Carta di Stampa - è genera a maiò parte di u so ingressu netu da vendite ($ 16,3 miliardi).
In u 2021, a cumpagnia di imballaggio hà finitu cù successu l'acquisizione di duie cumpagnie di imballaggi in cartone ondulatu Cartonatges Trilla SA è La Gaviota, SL, a cumpagnia di imballaggi in fibra stampata Berkley MF è dui stabilimenti di imballaggi ondulati in Spagna.
Una nova pianta di imballaggio ondulatu in Atgren, Pennsylvania aprirà in 2023 per risponde à a crescente dumanda di i clienti in a zona.
Sicondu i dati cumpilati da GlobalData, i rivenuti cumulativi netti di Tetra Laval International per l'annu fiscale 2020 era di $ 14,48 miliardi.Questa figura hè 6% più bassa chè in 2019, quandu era $ 15,42 miliardi, chì hè senza dubbitu una cunsequenza di a pandemia.
Stu fornitore svizzeru di suluzione cumpletu di trasfurmazioni è imballaggio genera rivenuti netti di vendita per transazzione trà i so trè gruppi di cummerciale Tetra Pak, Sidel è DeLaval.In u fisicu 2020, DeLaval hà generatu $ 1.22 miliardi è Sidel $ 1.44 miliardi in entrate, cù a marca emblematica Tetra Pak chì generò a maiò parte di i rivenuti à $ 11.94 miliardi.
Per cuntinuà à generà prufitti è prumove a sustenibilità, Tetra Pak hà investitu US $ 110,5 milioni in u ghjugnu 2021 per espansione a so pianta in Chateaubriand, Francia.Hè a prima cumpagnia in l'industria di l'imballaggio di l'alimentariu è di e bevande à riceve una certificazione estesa di produttu da a Tavola Rotonda di Biomateriali Sostenibile (RSB) dopu l'intruduzioni di polimeri riciclati certificati.
L'esperti di l'industria dicenu chì ci hè un ligame direttu trà i profitti aumentati è l'attitudini aggressive di l'imprese versu a prutezzione di l'ambiente.In dicembre 2021, Tetra Pak hè stata ricunnisciuta cum'è un capu in a sustenibilità corporativa, diventendu l'unica cumpagnia in l'industria di l'imballaggi di cartone chì hè stata inclusa in e Linee di Trasparenza CDP di CDP per sei anni consecutivi.
In u 2022, Tetra Pak, a più grande filiale di Tetra Laval, partenarià per a prima volta cù l'incubatore di tecnulugia alimentaria Fresh Start, una iniziativa per migliurà a sustenibilità di u sistema alimentari.
U fornitore di soluzioni di imballaggio Amcor Plc hà publicatu una crescita di vendite di 3,2% in l'annu fiscale chì finisci in ghjugnu 2021. Amcor, chì hà una capitalizazione di u mercatu di $ 17,33 miliardi, hà riportatu vendite totali di $ 12,86 miliardi per l'annu fiscale 2021.
I rivenuti di a cumpagnia di imballaggio anu cresciutu cumparatu cù u fisicu 2017, cù u fisicu 2020 chì hà vistu u più grande aumentu di $ 3.01 billion versus fiscal 2019. I so rivenuti netti per tuttu l'annu anu ancu aumentatu 53% (da $ 327 milioni à $ 939 milioni) à a fine di u fiscal 2021, cù un redditu netu di 7,3%.
A pandemia hà affettatu assai imprese, ma Amcor hà sappiutu di mantene a crescita annu da l'annu fisicu 2018. A cumpagnia britannica hà fattu un prugressu notevuli in l'industria durante l'annu finanziariu 2021.In l'aprile 2021, hà investitu quasi $ 15 milioni in a cumpagnia di imballaggio ePac Flexible Packaging di i Stati Uniti è a cumpagnia di cunsulenza McKinsey in i Stati Uniti per sviluppà soluzioni di riciclamentu è gestione di rifiuti per l'usu in America Latina.
In u 2022, Amcor investirà quasi $ 100 milioni per apre un stabilimentu di fabricazione di punta in Huizhou, Cina.A facilità impiegarà più di 550 impiegati è aumenterà a produtividade in a regione pruducia imballaggi flessibili per l'alimentariu è i prudutti di cura persunale.
Per aumentà ulteriormente i profitti è furnisce opzioni di imballaggio sostenibili, Amcor hà sviluppatu AmFiber, una alternativa sustenibile à u plasticu.
"Avemu un pianu multi-generazione.Videmu cum'è una piattaforma globale per a nostra attività.Custruemu parechje piante, investemu ", Amcor Chief Technology Officer William Jackson hà dettu in una entrevista esclusiva cù Packaging Gateway."U prossimu passu per Amcor hè di lancià un prugramma globale di implementazione è d'investimentu mentre sviluppemu un pianu multigenerazionale".
Berry Global, un fabricatore specializatu di imballaggi plastichi per i prudutti di u cunsumadore, hà annunziatu una crescita di 18.3% per l'annu fiscale chì finisce in ottobre 2021 (FY2021).A cumpagnia di imballaggio di $ 8,04 miliardi hà publicatu un fatturatu tutale di $ 13,85 miliardi per l'annu fiscale.
Berry Global, cù sede in Evansville, Indiana, USA, hà più di radduppiatu u so rivenutu annu tutale cumparatu cù FY2016 ($ 6.49 miliardi) è mantene in modu coerente una forte crescita annu à annu.Iniziative cum'è u lanciamentu di una nova buttiglia di liquore di polietilene tereftalato (PET) per u mercatu di e-commerce anu aiutatu u specialista di imballaggio à aumentà i rivenuti.
A cumpagnia di plastica hà riportatu un aumentu di 22% in a vendita netta in u quartu trimestre di l'annu fiscali 2021 cumparatu cù u listessu periodu in u fisicu 2020. A vendita di a cumpagnia in l'imballaggi di u cunsumadore hà aumentatu 12% in u trimestre, guidatu da un aumentu di $ 109 milioni di i prezzi per via inflazioni.
Innuvandu, cullaburendu è affruntendu i prublemi di sustenibilità, Berry Global hè pronta per u successu finanziariu in 2023. U fabricatore di imballaggi di plastica hà assuciatu cù marche cum'è a marca di cura persunale Ingreendients, US Foods Inc. Mars è US Foods Inc. McCormick per pruduce cuntenutu riciclatu per diversi prudutti in materiali di imballaggio.
Per l'annu fiscale chì finisce in dicembre 2021 (FY2021), l'ingressu di Ball Corp hè cresciutu di 17%.U fornitore di soluzioni di imballaggio metallicu di $ 30,06 miliardi hà avutu un ingaghjamentu tutale di $ 13,81 miliardi.
Ball Corp, un fornitore di soluzioni di imballaggio di metalli, hà publicatu una solida crescita di i rivenuti annuali dapoi u 2017, ma i rivenuti totali sò cascati di $ 161 milioni in 2019. U redditu netu di Ball Corp hè ancu aumentatu annu annantu à l'annu, righjunghjendu un massimu di $ 8,78 milioni in 2021. U margine di redditu nettu per l'FY 2021 era di 6.4%, in crescita di 28% da FY 2020.
Ball Corp rinfurzeghja a so pusizioni in l'industria di l'imballaggio di metalli attraversu l'investimentu, l'espansione è l'innuvazione in u 2021. In maghju 2021, Ball Corp hà rientratu in u mercatu B2C cù u lanciu di a vendita di "Ball Aluminium Cup" in i Stati Uniti, è in uttrovi 2021, A filiale Ball Aerospace hà apertu un novu centru di sviluppu di carichi utili (PDF) di punta in Colorado.
In u 2022, a cumpagnia di imballaggio metallicu continuarà à avanzà versu u so scopu di creà un futuru sustenibile per mezu di iniziative cum'è una cullaburazione allargata cù u pianificatore di eventi Sodexo Live.A cullaburazione hà u scopu di aiutà à riduce l'impattu ambientale di i lochi emblematici in Canada è in l'America di u Nordu per mezu di l'usu di tazze Ball d'aluminiu.
U fabricatore di carta Oji Holdings Corp (Oji Holdings) hà riportatu una calata di 9,86% in i rivenuti totali di vendita per l'annu fiscale chì finisci in marzu 2021 (FY2021), purtendu à a so seconda perdita in dui anni.A cumpagnia giapponese, chì opera in l'Asia, l'Oceania è l'Americhe, hà una capitalizazione di u mercatu di $ 5,15 miliardi è un fatturatu FY21 di $ 12,82 miliardi.
A cumpagnia, chì opera quattru segmenti di cummerciale, hà fattu a maiò parte di i so prufitti da i materiali domestici è industriali ($ 5,47 miliardi), in diminuzione di 5,6 per centu da l'annu precedente.E so risorse forestali è u marketing ambientale hà generatu $ 2,07 miliardi in entrate, $ 2,06 miliardi in vendita di stampa è cumunicazioni, è $ 1,54 miliardi in vendita di materiali funziunali.
Cum'è a maiò parte di l'imprese, Oji Holdings hè stata duramente colpita da u focu.Parlendu di quessa, ci sò parechje imprese prufittuali cum'è Nestlé, chì usa carta Oji Group cum'è l'involucro per i so famosi barrette di cioccolatu KitKat in Giappone, aiutendu à aumentà u so flussu di entrate.A cumpagnia giapponese hè ancu custruendu una nova pianta di scatula ondulata in a pruvincia di Dong Nai in u Vietnam meridionale.
In uttrovi 2022, u fabricatore di carta hà annunziatu una cullaburazione cù a sucietà alimentaria giapponese Bourbon Corporation, chì hà sceltu l'imballaggio di carta cum'è u materiale per i so biscotti premium "Lumonde Lumonde".In uttrovi, a cumpagnia hà ancu annunziatu a liberazione di u so pruduttu innovativu "CellArray", un sustrato di cultura cellulare nanostrutturata per a medicina regenerativa è u sviluppu di droghe.
L'ingressu tutale per l'annu fiscale chì finisce in dicembre 2021 hè aumentatu di 18,8%, secondu a dati publicati da a cumpagnia finlandese di carta è imballaggio Stora Enso.U fabricatore di carta è biomateriali hà una capitalizazione di u mercatu di $ 15.35 billion è un inguernu tutale di $ 12.02 billion in fiscal 2021. A vendita di a cumpagnia in u terzu quartu di u fiscal 2021 era ($ 2.9 billion) paragunatu à u listessu periodu in fiscal 2020. 23.9%.
Stora Enso opera sei segmenti chì includenu Soluzioni di Imballaggio ($ 25M), Prodotti di Legnu ($ 399M) è Biomateriali ($ 557M).I primi trè segmenti operativi prufittuali l'annu passatu eranu materiali di imballaggio ($ 607 milioni) è silvicultura ($ 684 milioni), ma a so divisione di carta hà persu $ 465 milioni.
A cumpagnia finlandese hè unu di i più grandi pruprietarii di fureste privati ​​in u mondu, pussede o affittu un totale di 2,01 milioni di ettari, secondu GlobalData.L'investimentu in l'innuvazione è a sustenibilità hè chjave quist'annu, cù Stora Enso investisce $ 70,23 milioni in 2021 per a crescita futura.
Per andà in u futuru attraversu l'innuvazione, Stora Enso hà annunziatu in dicembre 2022 l'apertura di una nova pianta di pelleting è imballaggio di lignina in a pianta di a cumpagnia di biomateriali Sunila in Finlandia.L'usu di lignina granulare guidà ancu u sviluppu di Lignode da Stora Enso, un biomateriale di carbonu solidu per e batterie fatte da lignina.
Inoltre, in uttrovi 2022, una sucietà finlandese di imballaggio hà annunziatu una cullaburazione cù u fornitore di prudutti riutilizzabili Dizzie per offre à i cunsumatori imballaggi fatti da biocompositi, chì aiutanu à riduce i rifiuti di imballaggi.
U fornitore di soluzioni di imballaggio di carta Smurfit Kappa Group Plc (Smurfit Kappa) hà registratu un aumentu di i rivenuti totali di vendita di 18,49% per l'annu fiscale finitu in dicembre 2021. A cumpagnia irlandese, cù una capitalizazione di u mercatu di $ 12,18 miliardi, hà publicatu un totale di rivenuti di vendita di $ 11,09 miliardi per u so annu fiscale 2021.
A cumpagnia, chì opera mulini di carta, impianti di trasfurmazioni di fibre riciclate è impianti di riciclamentu in Europa è in America, hà investitu durante 2021. Smurfit Kappa hà investitu i so soldi in numerosi investimenti, cumprese quattru investimenti maiò in a Repubblica Ceca è in Slovacchia, è un $ 13,2 milioni. investimentu in Spagna.pianta di imballaggio flessibile è spesu $ 28,7 milioni per espansione una pianta di cartone ondulatu in Francia.
Edwin Goffard, COO di Smurfit Kappa Europe Corrugated and Converting, hà dettu à l'epica: "Stu investimentu ci permetterà di sviluppà è migliurà a qualità di i nostri servizii à i mercati alimentari è industriali".
In i primi sei mesi di l'annu fisicu 2021, u ritmu di crescita di Ripple Smurfit Kappa hà superatu 10% è 9%, rispettivamente, cumparatu cù 2020 è 2019. I rivenuti anu ancu 11% annantu à u periodu.
2022 In maghju, a cumpagnia irlandese hà annunziatu un investimentu di 7 milioni d'euros in a pianta Smurfit Kappa LithoPac in Nybro, in Svezia, è dopu hà chjusu un investimentu di 20 milioni d'euros in e so operazioni in Europa Centrale è Orientale in Novembre.
UPM-Kymmene Corp (UPM-Kymmene), un sviluppatore finlandese di materiali più sottili è più ligeri, hà riportatu un aumentu di 14,4% in i rivenuti per l'annu fiscale finitu in dicembre 2021. A cumpagnia multiindustriale hà una capitalizazione di u mercatu di $ 18,19 miliardi è vendite totali di 11,61 miliardi $.

 


Tempu di Postu: Mar-14-2023