page_banner

pruduttu

Macchina pellettizzatrice di tipu SJ per plastica rigida PP PE è plastica spremuta

Descrizione breve:

Macchina di pelletizazione di tipu SJ per plastica rigida PP è PE è plastica spremita dopu à squeezer plastica.Funziona bè in u riciclamentu di i fiocchi di buttiglia HDPE da i buttigli di detergente, buttigli di latte HDPE, etc.


  • Materiale di trasfurmazioni:Bottiglie HDPE da bottiglia di detergente, bottiglie di pesticidi, bottiglie di latte ecc.
  • Min.Order Quantità:1 set
  • Certificazione: CE
  • Materia prima utilizata per fà a macchina:acciaio inossidabile 304, acciaio carboniu è etc
  • Marchi di parti elettriche:Schneider, Siemens ecc.
  • marche di motori:Siemens beide, Dazhong etc, secondu u requisitu di u cliente, pudemu usà Siemens o ABB, WEG
  • Materiale di trasfurmazioni:plastiche rigide PP, scaglie di PE, ABS, PC, PA ecc. è filmi PP è PE pressati
  • Capacità:100-1200 kg/h
  • Sistema di degassing:Grande sistema di degassing à vacuum.
  • Detail di u produttu

    macchina di riciclamentu di plastica è granulazione

    equipaggiu di riciclamentu di batterie di lithium

    Tags di u produttu

    FAQ

    Video:

    Informazione generale:

    A macchina di pelletizazione SJ hè principarmenti per u riciclamentu di plastica rigida, cum'è PE, PP, PS, ABS, PC, PA6 triturati o rimossi, ecc. Quelli plastichi rigidi venenu da l'apparecchi domestici, tamburi HDPE per oliu è carburante, buttigli di latte HDPE, detergenti. è buttigli di shampoo, etc. Si pò dinù riciclà i lavati è squeesed secca PE, film PP è plastica molle.

    Applicazione:

    l Schiacciati o riaffilati PE, PP, PS, ABS, PC, PA6

    l Filmi PP è PE lavati spremiti.

    Features:

    1.Two volte filtering vi guarantisci a qualità pellets.A dimensione di a maglia di filtrazione a prima tappa pò aduprà 60 mesh.A maglia di filtrazione di a seconda tappa serà 80-100 mesh.
    2.Great sistema di degassing vacuum.Utilizemu a pompa di vacuum d'irrigazione in a linea di pelletizazione.U gasu esauritu estrae da l'estrusore è entra in u cilindru d'acqua per u filtru.
    3.U disignu di viti hè specializatu in materiali specifichi.
    4.The heaters chì avemu usatu in u canna hè megliu è affidabile in Cina cù u tempu di serviziu longu.
    Metudu 5.Pelletizing hè opcional.L'irrigazione in pelletizazione hè adatta per i filmi PP è PE, mentre chì per a pelletizazione di filamenti pò esse usata in PP PE è PC è ABS è PA.Ancu a pelletizazione sottumarina serà universale.Tuttu u metudu di pelletizazione serà faciule da mantene è longu tempu di serviziu.
    6.Good marche di mutore è qualificata alta torque gearbox.Utilizemu i migliori motori di marca in Cina, Dazhong, è u WEG cù certificazione UL, muturi ABB, è muturi Siemens opzionali.E parti elettriche utilizanu a marca internaziunale Schneider o Siemens.Controlu di temperatura OMRON.U cuntrollu Siemens PLC hè dispunibule.Un bonu metudu di prutezzione elettrica in a macchina.
    7.Nice design per a sicurità è l'usu in pianta.Avemu un strettu cuntrollu di qualità.

    Avemu statu in stu campu di pelletiizng plastica per più di 16 anni esportendu in più di 80 paesi in u mondu sanu.Cù assai sperienza è travagliadori tecnulugia per risolve u vostrumacchina di riciclamentu di plastica.


  • Previous:
  • Next:

  • Una macchina di riciclamentu è granulazione di plastica hè un tipu d'equipaggiu utilizatu per riciclà i rifiuti di plastica in granuli o pellets chì ponu esse riutilizzati in a fabricazione di novi prudutti di plastica.A macchina tipicamente funziona triturando o macinando i rifiuti di plastica in piccoli pezzi, poi fondendoli ed estrudendoli attraverso una fustella per formare pellet o granuli.

    Ci sò diverse tippi di riciclaggio di plastica è macchine di granulazione dispunibuli, cumprese l'extruders à una sola vite è a doppia vite.Alcune macchine includenu ancu funzioni supplementari cum'è schermi per caccià impurità da i rifiuti plastichi o sistemi di rinfrescante per assicurà chì i pellets sò solidificati bè.Lavatrice di bottiglie in PET, linea di lavaggio di sacchetti in PP

    E macchine di riciclamentu di plastica è di granulazione sò cumunimenti aduprate in l'industrii chì generanu grandi quantità di rifiuti plastichi, cum'è l'imballaggio, l'automobile è a custruzione.Riciclendu i rifiuti di plastica, sti machini aiutanu à riduce l'impattu ambientale di l'eliminazione di plastica è cunservà e risorse riutilizendu materiali chì altrimenti seranu scartati.

    L'equipaggiu di riciclamentu di batterie di lithium hè un tipu d'equipaggiu utilizatu per riciclà è ricuperà materiali preziosi da e batterie di lithium-ion, chì sò comunmente usati in i dispositi elettronichi cum'è smartphones, laptops è veiculi elettrici.L'attrezzatura tipicamente funziona scomponendu e batterie in e so parti custituenti, cum'è i materiali di catodu è anodu, suluzione elettrolitica è fogli di metallu, è dopu si separanu è purificà questi materiali per a riutilizazione.

    Ci sò diversi tipi di equipaghji di riciclamentu di batterie di lithium dispunibili, cumpresi i prucessi pirometallurgichi, i prucessi idrometallurgichi è i prucessi meccanichi.I prucessi pirometallurgichi implicanu u processu à alta temperatura di e batterie per ricuperà metalli cum'è u ramu, u nichel è u cobalt.I prucessi idrometallurgichi utilizanu suluzioni chimiche per dissolve i cumpunenti di a batteria è ricuperà i metalli, mentre chì i prucessi meccanichi implicanu triturazione è fresatura di e batterie per separà i materiali.

    L'equipaggiu di riciclamentu di e batterie di lithium hè impurtante per riduce l'impattu ambientale di l'eliminazione di e batterie è cunservà e risorse recuperendu metalli preziosi è materiali chì ponu esse riutilizzati in batterie novi o altri prudutti.

    In più di i benefici ambientali è di conservazione di e risorse, l'equipaggiu di riciclamentu di batterie di litiu hà ancu benefici ecunomichi.A ricuperazione di metalli preziosi è materiali da e batterie usate pò riduce u costu di a produzzione di batterie novi, è ancu di creà novi flussi di rivenuti per l'imprese implicate in u prucessu di riciclamentu.

    Inoltre, a crescente dumanda di veiculi elettrici è altri dispositi elettronici spinge a necessità di una industria di riciclamentu di batterie più efficiente è sustenibile.L'equipaggiu di riciclamentu di batterie di lithium pò aiutà à risponde à sta dumanda furnisce un modu affidabile è costu-efficace per ricuperà materiali preziosi da e batterie usate.

    Tuttavia, hè impurtante nutà chì u riciclamentu di batterie di litiu hè sempre una industria relativamente nova, è ci sò sfide da superà in quantu à u sviluppu di prucessi di riciclamentu efficienti è efficaci.Inoltre, a gestione curretta è l'eliminazione di i rifiuti di batterie hè cruciale per evità periculi ambientali è per a salute.Per quessa, i regulamenti adattati è e misure di sicurezza devenu esse in piazza per assicurà a manipulazione rispunsevule è u riciclamentu di e batterie di lithium.


  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi