page_banner

nutizie

2021 Chinaplas

Chinaplas-2021-shenzheng-purui-(7)
Chinaplas-2021-shenzheng-purui-(3)

U 2021 hè un annu speciale.Quandu avemu passatu u duru 2020, cù a nova speranza di 2021 abbracciamu un annu novu.

In l'annu avemu parechji amichi chì sò amatu mente è prufessiunali in plastica si riuniscenu.Spartenu idee novi nantu à u sviluppu di plastica, ancu furnisce l'equipaggiu avanzatu è convenientu per risolve i prublemi di riciclamentu.

PURUI hè specializatu in u riciclamentu di u materiale plasticu morbidu è rigidu (linea di lavaggio è linea di pelletizazione), cum'è i plastichi normali, film HDPE, film LDPE, è riciclamentu di film LLDPE, film PP, film BOPP, è film laminati, buttigli HDPE, Bottiglie in PET, plastica rigida in PVC, ABS è PP da l'apparecchi domestici ecc.

Basatu nantu à i feedback di i nostri clienti è u migliuramentu tecnicu, avemu fattu qualchì migliuramentu nantu à e macchine.

1.Secunnu a materia prima, facemu qualchi cambiamenti nantu à a macchina.Per esempiu, i viti speciali persunalizati per i diversi materiali, a vite di riciclamentu di film PP hè sfarente da i film PE è fibre PET è fiocchi.
2.U sistema di pelletizing migliurà.U plasticu biodegradable, cum'è i filmi BPAT, i filmi PLA, preferimu u sistema di pelletizazione senza rinfrescante d'acqua.Utilizemu a pelletizazione di filamenti secchi o u sistema di pelletizazione di a superficia di u ventu di rinfrescante.Mantene largamente a pruprietà fisica è chimica di e materie prime.
3.New cuncepimentu di e lame è u supportu di lame.Dopu à u novu migliuramentu migliuramu assai u tagliu di lame.Migliurà largamente u tempu di serviziu di lame è faciule da mantene.
4.New è prestu dopu serviziu.Una volta scontru u prublema di corsa di a macchina, u nostru serviziu dopu a vendita risponderà immediatamente.

Quì continueremu à cuntribuisce à a nostra prutezzione di l'ambiente mentre facemu u riciclamentu di plastica.

Quì sottu hè a nostra macchina di mostra di foto per a vostra riferenza.È pudete verificà u nostru ligame in Youtube per più infurmazione: https://youtu.be/KUMs3p8IznY

Chinaplas-2021-shenzheng-purui-(11)
Chinaplas-2021-shenzheng-purui-(8)

Tempu di Postu: Apr-17-2021