page_banner

nutizie

2022 Chinaplas hà tenutu in linea da u 25 di maghju à u 14 di ghjugnu 2022.

Chinaplas

 

2022 Chinaplas hà tenutu in linea da u 25 di maghju à u 14 di ghjugnu 2022.

Dapoi a Pandemia causata da u Covid-19, u2022 Chinaplashè statu cambiatu in linea.Hè una riunione di novu tipu è piena di innuvazione.Perchè l'avemu chjamatu innuvazione, cum'è riunisce parechje grande cumpagnie per discutiri in linea nantu à a nova tecnulugia è e direzzione di sviluppu.Cum'è a neuralità di carbone in l'industria elettronica, l'innuvazione verde è u foru di l'applicazione per l'imballaggio di logistica plastica, è a fabbrica di l'industria 4.0 di u futuru eForum, design eForm, The Medical Materials è summit di stampa 3D, riciclamentu di plastica d'impegnu à pocu carbonu, materiale mono è circular. eForm d'ecunumia ecc.

U 17 d'aprileth2023 Chinaplas si terrà in Shenzhen.Saremu felici di vedevi quì.Cume u cuntrollu bè nantu à e pandemie domestiche è esterne, a Cina permetterà più viaghji di cummerciale internaziunali.

In questu annu, a nostra sucietà face una ricerca nantu à u riciclamentu di plastica per risparmià energia è migliurà a qualità di pellets.E speru in un futuru vicinu, purteremu nova tecnulugia è più avanzata.

Recentemente, a nostra cumpagnia PURUI hà testatu alcuniBOPET riciclà i filmi.Hà una bona prestazione.I pellets colore a natura è u travagliu stabile.Si tratta di pelletizzazione di filamenti sott'acqua, disidratazione verticale, disidratazione di vibrazione.Cù u touch screen PLC hè faciule di cuntrullà da l'alimentazione automatica à u silo di almacenamento.Descrizzione simili di a macchinapudete truvà ancu in u nostru situ web.

In u youtube aghjurneremu l'ultimu video di prova per a vostra riferenza.Per piacè iscrivite u nostru canale youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCYTf9U3wbpvhbPgxvNcdVKQ 


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022