page_banner

nutizie

Feedback nantu à e nostre macchine è migliuramentu nantu à a macchina di riciclamentu di plastica

Feedback nantu à e nostre macchine è migliuramentu nantu à a macchina di riciclamentu di plastica

 

Avemu statu in l'industria di riciclamentu di plastica per una longa storia.Grazie per u sustegnu è a fiducia di i nostri clienti.Cù a fiducia di i clienti avemu tenuturicerca è migliurà tuttu u modu.

 

Assorbendu a tecnulugia avanzata internaziunale è l'autonuvazione è a creatività, avemu fattu una grande migliione in l'industria di riciclamentu.Eccu alcuni idee:

 

1.Improvement nantu à u disignu di pittura è macchina.A struttura solida di a nostra macchina hè assai più forte è stabile per assicurà chì tutta a macchina funziona in modu sicuru è affidabile.L'azzaru utilizatu hè statu rinfurzatu.

 

2.New disignu nantu à a vite.Sicondu a trasfurmazioni di a materia prima, u disignu di a vite hè diversu.Cum'è u materiale PP è PET, u disignu di viti hè diversu.

 

 

3.I lame chì avemu usatu in a macchina di pelletizing hà migliuratu assai.U novu tipu di lame di pelletizazione sò faciuli di mantene è di usu longu.Pruvatu in a nostra fabbrica parechje volte è u feedback da i nostri clienti hè bonu.

 

4.U muffa di muffa per i sacchetti è u filatu di PP tissutu hè statu migliuratu è riprogettatu.Da l'esperimenti di longu tempu è e teste è i feedback da i nostri clienti, u novu muffa di fustellata di design PP hè bella è u materiale esce liscia è uniforme.

 

 

I novi scuperte è a nova migliione seguitanu in l'aghjurnamenti seguenti.

Benvenuti à u nostru situ web per verificà più dettagli o cuntattateci direttamente per più infurmazione nantu à a macchina di riciclamentu di plastica.Ogni suggerimentu è cunsigliu serà apprezzatu.

 

PURUI hè stabilitu in u 2006 specializatu in a macchina di riciclamentu di plastica, cum'è a linea di lavaggio di plastica è a macchina di pelletizazione di plastica.A linea di lavatura di plastica pò esse aduprata per a linea di lavatura di buttigli di plastica, a linea di lavatura di film plastichi è u riciclamentu WEE.È a pellettizzatrice per i fiocchi di buttigli è i filmi PP PE lavati o i filmi industriali puliti.


Tempu di Postu: Aug-03-2021