page_banner

nutizie

Lavatrice à frizione in a linea di lavatura di plastica

Per pulisce efficacemente i plastichi hè impurtante in ulinea di riciclamentu di plastica.À traversu anni di sviluppu, avemu fattu assai sviluppu in u sistema di riciclamentu di plastica è aghju fattu alcuni miglioramenti.

 

Per u lavatu di frizione plastica, avemu parechji tipi.

 

1.A macchina di attritu horizontale

 

Lavatrice a frizione orizzontale

 

A macchina hè disignata à friction lavà i plastichi molle, cum'è PP tissuti sacchetti, filmi agricultura PE, riti PE etc. A vitezza di rotazione hè di circa 1000rpm, cuscinetti avemu aduttatu u NSK.U fustu hè un disignu speciale è coperto cù una schernu.Pò caccià a grande impurità.

2.Lavatrice a vite ad alta velocità

Lavatrice a vite ad alta velocità

 

 

 

Lavatrice a vite ad alta velocità dotata di fusti con lame speciali.A vitezza di rotazione hè 620 rpm.È pudemu aghjunghje una schernu intornu à u fustu.Pò lavà a materia prima cù l'arbulu cù lame.E lame sò cambiate è saldate in lega anti-usura.Pò lavà efficacemente e materie prime.

3.Macchina di dewatering

 

Macchina di dewatering

 

 

Per a macchina di dewatering, a vitezza di rotazione puderia ghjunghje à 1500RPM.A rotazione d'alta velocità farà una forza centrifuga enormi per sguassà l'acqua è l'impurità in i plastichi molli.L'umidità finale righjunghji u 15%.Pò esse usatu in a linea di lavatura di materia prima brutta è sguassà in modu efficace l'impurità.

4. Lavatrice a frizione ad alta velocità

 

Lavatrice a frizione ad alta velocità

La lavatrice à friction à haute vitesse est conçue pour traiter les plastiques rigides, comme les flocons de bouteilles PET et les flocons de bouteilles PE.A vitezza di rotazione di l'arbre principale 1200rpm.U screnu hè in acciaio inox.Puderà effittivamenti sguassà a terra è l'acqua.


Tempu di Postu: Sep-06-2023