page_banner

nutizie

Felice Festival di Mid-Autunno

Felice Festival di Mid-Autunno

 

Dopu à quasi un mese di temperatura alta, u clima diventa infine frescu cù un ventu ligeru chì liscia i nostri infermieri riscaldati.Hè piacevule è còmode per i travagliadori, i vechji è i zitelli è i studienti.Diventamu più cura per vive è amuri ciò chì avemu.

 

À questu tempu u Festival di Mid-Autumn ringraziemu per u sustegnu di i nostri clienti per questi anni.Noi vogliu chì andate bè è avete un futuru successu è luminoso.

Continueremu à fà u nostru megliu per sustene voi in l'una o l'altracampu di riciclamentu di plasticao più in làcampu di estrusione plastica, o lusistema di riciclamentu di batterie.

 

Per u campu di riciclamentu di plastica, avemu travagliatu pocu tempu cù GreenMax è hà fattu per elli un lavatu per i lunch boxes EPS dispostibili.Pudete cuntrollà i video quì:https://youtu.be/hURwp-4tC7g 

 

Hè cun trasportatore cinturione, trituratore, lavare flottante, lavare caldu, dewatering machine, secadoru di pipa di calore è macchina di fusione calda, etc. Oltre à quessa, avemu ancu u sistema di pelletizing extruder puderia esse usatu per u riciclamentu EPS è EPE.Detaglii pudete verificà quì sottuMacchina di pelletizzazione di estrusore di tipu ML.

 

Hè cun trasportatore di cinturione, cutter compactor, bon degassing à vacuum, cambiatore di schermu idraulicu, irrigazione in pelletizazione, disidratazione di vibrazioni è asciugatrice, è trasmissione di ventu è silo.

 

Stabbilita in u 2006, avemu fattu assai prughjetti da tuttu u mondu.Basatu nantu à i bisogni di i clienti è a nostra sperienza è tecnulugia migliurata, offremu u valore per i soldi cunsultate è macchina è serviziu per voi.Sè avete qualchì quistione, per piacè sentite liberu di cuntattateci.

 

CHENGDU PURUI POLYMER ENGINEERING CO., LTD

DIRIGENTE DI VENDITA: AILEEN

CONTACT EMAIL: aileen.he@puruien.com

MOBILE: 0086 15602292676 (WHATSAPP E WECHAT)

 


Tempu di post: 09-09-2022