page_banner

nutizie

Eccu cumu Coca-Cola cuntribuisce à u prublema di plastica in u mondu

L'industria di i bibii pruduci 470 miliardi di buttigli di plastica annu, pensati per esse usatu solu una volta.quasi a mità di i buttigli di Coca-Cola sò stati buttati, brusgiati o spargugliati.
I buttigli di plastica à usu unicu salvanu assai costi di pruduzzione. Coca-Cola pussede centinaie di marche cum'è Fanta è Sprite è 55 marche d'acqua in bottiglia. Adupranu 3.500 buttigli di plastica per seconda, o circa 2.00.000 buttigli per minutu. Coca-Cola. I prudutti sò venduti in quasi tutti i paesi, generendu prufitti annuali di $ 20 miliardi annu.
L'Uganda hè un paese di l'Africa orientale cù u più grande è più frescu corpu d'acqua, u Lavu Victoria. Hè unu di i grandi laghi in Africa chjamatu dopu à a regina Victoria è hè nantu à a distruzzione per via di a contaminazione plastica. L'Uganda, cunnisciuta cum'è una putenza africana. , perde a so identità perchè perde u Lavu Victoria. L'Uganda raccoglie solu 6% di i rifiuti plastichi per u riciclamentu. Più di trè quarti di tutti i prudutti Coca-Cola venduti in Uganda sò buttigli di plastica d'usu unicu. Dapoi u 2018, 156 miliardi di plastica. i buttigli sò stati incinerati, litterati o intarrati in discarica, secondu un analisi di Coca-Cola Panorama.
In 2018, Coca-Cola hà lanciatu una campagna chjamata A World Without Waste, un ambiziosu pianu ambientale per rende l'imballaggi 100% riciclabili da 2025 è assicurà chì u 50% di l'imballaggi sò riciclati da u 2030. Fattu di materiali riciclati.

rifiuti plastichi

U prublema di plastica ùn hè micca solu nantu à Coca-Cola. L'intera industria di bevande gassate affruntà i prublemi di riciclamentu. I cuncurrenti cum'è PepsiCo è u fabricatore d'acqua in bottiglia Dannon ùn publicanu micca i so tassi di cullizzioni è di riciclamentu, mentre chì Coca-Cola face. U rapportu annuale di Coca-Cola mostra chì anu vindutu 112 miliardi di buttigli di plastica unicu usu l'annu passatu, 14 per ogni persona di u pianeta, ma solu u 56% di i buttigli di plastica sò stati mandati à e piante di riciclamentu, chì significa chì circa 49 miliardi di buttigli di plastica ùn sò micca riciclati.

A linea di lavaggio PET di PURUI 3000 kg/h per l'Africa di u Sud, prughjettu per Coca-cola.Per più dettagli di sta linea di produzzione, sentite liberu di cuntattateci!Linea di lavaggio di bottiglie in PET


Tempu di Postu: Mar-10-2022