page_banner

nutizie

Produzione di film laminati artigianali è funzioni è riciclamentu

I filmi laminati sò fatti da dui o più strati di materiali diffirenti cum'è PE, PP.Polimeri di PVC è PS è PET cù fogli di carta o metalli.Sò mainlu usati in l'imballu.Quì sottu parlemu di l'artigianale di produzzione di film laminati è e caratteristiche di questu è ancu di uriciclamentu di film laminati.

 

In generale, ci sò trè tippi di craft per cumpunendu.Prima di l'estrusione di u prucessu compositu, hè di fonde a resina (polietilene, polipropilene, EVA, resina ionica, etc.) cum'è una strata adesiva o termale, rivestita nantu à una varietà di filmi per esse composti, è dopu travaglià per rinfriscà, curing.In u prucessu, se u sicondu sustrato hè utilizatu, hè u compostu di estrusione. Altrimenti hè un revestimentu di estrusione.In u sicondu prucessu compositu umitu usa cola soluble in acqua.A so caratteristica hè prima composta, dopu secca.Mentre chì i dui sustrati sò inseme, ci hè sempre un numeru considerableu di solventi in e parti adesive.U prucessu di compostu umitu hè di solitu usatu in carta è altri processi compositi di sustrato.Hè largamente utilizatu in l'imballaggio di tabacco, carta di caramelle / dui strati di prudutti compositi d'aluminiu.In terzu, u prucessu di compostu seccu basatu in solvente è u prucessu di compostu seccu senza solvente anu punti cumuni: quandu i dui sustrati s'accordanu, ùn ci hè micca solvente o diluente in a capa di cola rivestita nantu à u sustrato adesivo.I dui prucessi sò cullettivamente si riferisce à cum'è processu compositu seccu. Ma ci hè una diffarenza trà elli: u primu usa cola o cumunimenti cunnisciuta cum'è cola cuntene solvente, l'ultima usa cola o cola ùn cuntene solvent.Therefore, nantu à u senza solvente macchina composta secca, a scatula sicca hè necessariu.

 

Caratteristiche di i filmi cumposti:

1.A barriera di vapore d'acqua, impedisce a merchenzie umida asciutta è usata per e salviette umide fresche: prutegge e merchenzie secche da l'umidità, cum'è i prudutti cotti, i prudutti in polvere.

2. Barriera di materiale acidu.Impedisce l'ossidazione, cum'è per i prudutti grassi è freschi.

3. Barriera di diossidu di carbonu. Prevenzione di a perdita di CO 2 in l'imballaggio MAP è ottene una cumpusizioni di gas di imballaggio stabile cù bevande carbonate.

4. Fragrance barrier.Protect a fragranza da l'imballu è perde soldi cum'è u caffè.

5. Smell barrier.Prevent l'absorzione di l'odore esternu o impediscenu a perdita di fragranza.

6. Light barrier.Prevent l'ossidazione ligera cum'è i prudutti di latti.

7. Close it up firmly.For u sealing di a film compostu, u sealing di pressione calda hè utilizatu.

 

Per u riciclamentu avemu usatusistema di riciclamentu automaticu di pelletizazione.Cù trasportatore a cinghia, cutter compactor è extruder, pelletizazione è disidratazione è trasmissione di ventu è imballaggio.Quì sottu sò i ritratti di e macchine.


Tempu di Post: 11-May-2022