page_banner

nutizie

Macchina per lavare e riciclare bottiglie in PET

Bottiglie PET post-consumo

A tecnulugia di lavatu è riciclamentu di e buttigli di PET lavà a buttiglia di PET post-consumatore dopu a cullizzioni.A linea di lavatura di buttiglia in PET hè di caccià impurità (cumprese a separazione di l'etichetta, a purificazione di a superficia di l'buttiglia, a classificazione di l'buttiglia, a rimozione di metalli, etc.), riduce u voluminu di e buttigli in pezzi, è poi pulite è purificate di novu.Infine, ponu esse aduprati cum'è materie prime PET riciclate.I fiocchi PET finali ponu esse aduprati per bottiglia à buttiglia, termoformi, film o fogli, fibra o strapping.

I buttigli di PET post-consumu sò senza dubbitu trà i cumpunenti più impurtanti di u mercatu di riciclamentu.U PET riciclatu pò esse usatu in una larga varietà di applicazioni finali, cù rendimenti finanziarii assai interessanti è remunerativi per l'imprese di riciclamentu.

Siccomu a qualità di i buttigli di PET raccolti varieghja significativamente da un paese à l'altru, è ancu in u stessu paese, è chì e so cundizioni ponu esse assai cattivi, hè necessariu esse aghjurnatu in permanenza nantu à e tecnulugia è e soluzioni tecniche di riciclamentu di PET, per per trattà currettamente i materiali più difficiuli è contaminati è ghjunghje à a megliu qualità finale.

Linee di riciclaggio di bottiglie in PET

PURUI, grazie à a so sperienza in u mondu in u campu di u riciclamentu di buttigli PET, pò furnisce à i so clienti suluzioni tecniche adatte è tecnulugia di riciclamentu di punta, dendu una risposta adattata à i bisogni chì cambianu spessu di i so clienti è di u mercatu.

in u riciclamentu di PET, PURUI prupone tecnulugie di riciclamentu di punta, cù installazioni chiavi in ​​mano chì anu a più larga gamma è flessibilità in capacità di produzzione (da 500 à più di 5.000 Kg/h outputs).

  1. Feeding e rompe balle

I balli di bottiglia PET entranti sò ricevuti, aperti è alimentati regularmente in a linea per a rilevazione di materiale.I buttigli sò misurati in u flussu di linea per un cuntrollu di prucessu stabile.U cinturione trasportatore inclinatu hè nurmalmente pusatu sottu à u nivellu di u pianu per accoglie tutta a balla.Stu disignu dà u tempu di l'operatore per eseguisce altre funzioni in più di a carica. U prucessu di alimentazione pò esse realizatu assai rapidamente è pulitu.

rompiballe per bottiglia in PET

U rompiballe hè dotatu di 4 alberi, guidati da mutori oleodinamici cù velocità di rotazione lenta.I fusti sò furnuti cù paddles chì rompenu e balle è permettenu à e buttigli di cascà senza rompe.

rompiballe a quattro alberi per bottiglia in PET

2.prelavaggio/asciugatura separata

Questa rùbbrica permette a rimuzione di parechji di i contaminanti solidi (rena, petre, etc.), è rapprisenta u primu passu di pulizia secca di u prucessu.

prelavaggio per bottiglia in PET

3. Debaler

Stu equipamentu hè statu ingegneratu da PURUI per risolve u prublema dietichette di manica (PVC)..PURUI hà cuncepitu è ​​​​sviluppatu un sistema chì pò facilmente apre l'etichette di e maniche senza rompe e buttigli è salvà a maiò parte di i colli di buttigli.U sistema, stallatu in parechje di e piante di riciclamentu di PURUI, hà ancu dimustratu esse una suluzione valida di lavaggio seccu per altri materiali plastichi.Per più infurmazione, vede e sezioni specifiche di u nostru situ:Lavatrice di bottiglie in PET.

pressa per bottiglie in PET

 

4. lavà caldu

Stu passu di lavatu caldu hè essenziale per a linea per pudè accettà i buttigli di PET di peggiore qualità, eliminando continuamente contaminanti grossi è abrasivi.U prelavatu caldu o friddu pò esse usatu per sguassà parzialmente etichette di carta o plastica, colla, è contaminazioni iniziali di a superficia.Questu hè realizatu cù l'usu di macchine à movimenti lenti cù pochi pezzi in muvimentu.Questa sezione usa l'acqua chì vene da a sezione di lavare, chì altrimenti seria scaricata cum'è rifiuti.

lavaggio a caldo per bottiglia PET

4.Fseparazione ines

 

Un sistema di elutriazione hè utilizatu per separà e etichette rimanenti, avè dimensioni vicinu à quelli di a dimensione di i fiocchi di PET, è ancu di PVC, film PET, polveri è fini.
Ogni metallu finale, materiale alienu o culore hè eliminatu grazia à e tecnulugii di tri automatica di alta qualità, assicurendu una prestazione di qualità estremamente alta di i fiocchi finali di PET.

etichetta separata per bottiglia in PET

 

 

 


Tempu di post: 21-lugliu-2021