page_banner

nutizie

riciclamentu di film plasticu lavatu

A film plastica hè una risorsa secundaria valutata in u mercatu di riciclamentu.A film riciclata pò esse largamente usata in a produzzione di una varietà di prudutti.
Ci sò diverse da a forma, a dimensione, u cuntenutu di umidità è u cuntenutu di impurità di i rifiuti di film plasticu, In u mercatu di riciclamentu, i film plastichi ponu esse divisi in i seguenti gruppi:
Film 1.Agriculture (cumpresi film in terra, film serra è film di gomma è etc.)
2. Film post-consumatore (cumprese a cullezzione di film da a basura)
3. Film post Commerciale è film post industriale (principalmente cum'è sacchetti di plastica è film di imballaggio)

lavaggio di riciclaggio di film plastichi (1)

In l'industria di riciclamentu di plastica, a cumpagnia PURUI pò offre una serie di linee di lavaggio è pelletizazione ben sviluppate per u riciclamentu efficiente di ogni tipu di materiale plasticu.
Lavatrice di film di plastica, tutta sta linea di produzzione hè aduprata per sfracicà, lavà, dewater è seccu film PP / PE, saccu PP tissutu.Piglia i vantaghji di struttura simplice, operazione faciule, alta capacità, cunsumu d'energia bassu, sicurezza, affidabilità.Etc.

Passi di trasfurmazioni:
trasportatore a cinghia → trituratore → caricatore a vite orizzontale → lavatrice a vite ad alta velocità → cisterna flottante → caricatore a vite → macchina di disidratazione di film → caricatore a vite → cisterna di lavatrice flottante → caricatore a vite → caricatore a vite orizzontale → squeezer di plastica → stoccaggio in silo.
Circa u trituratore:
U primu passu in u riciclamentu di film hè di generà un flussu stabile di i rifiuti entranti attraversu un trituratore.A decontaminazione di prelavaggio si svolge, inizialmente, per agitazione e decontaminazione, e successivamente in cisterne float-sink per caccià i contaminanti più pesanti.Questa operazione riduce l'usura di a machina in a parti restante di a linea.
Precleaned Film hè mandatu à un granulator wet seguita da una centrifuga per a rimuzzioni di l 'acqua è a polpa.Un cisterna di agitazione è di separazione seguita, per più decontaminazione.Passi addiziunali di centrifugazione seguitanu per sguassà i contaminanti fini è l'acqua.L'asciugatura termale appositamente cuncepita cù l'aria calda permette di sguassà in modu efficace l'umidità finale.
Circa l'asciugatura: squeezer plastica / secca plastica / squeezer machine

lavaggio di riciclaggio di film plastichi (3)
lavaggio di riciclaggio di film plastichi (2)

Bassu umidità, alta capacità
L'asciugatrice di plastica hè una parte vitale di a linea di lavatura di film plasticu.
I filmi lavati mantenenu nurmale finu à u 30% di umidità.L'alta umidità affettarà l'efficienza è a produzzione di u prucessu di pelletizazione dopu.
Avè un secadoru squeeze plasticu hè un must per disidratà a film lavatu, riduce u voluminu di materiali riciclati è raffina ancu l'essenza di pellets plastichi finali.
Umidità finale menu di 3% dopu a porocessed.


Tempu di post: 12-May-2021