page_banner

nutizie

Riciclamentu di plastica in 2023

À a fine di l'annu 2023, avemu fattu assai migliure in umacchine di riciclamentu di plastica.U desideriu in u 2024 diventa megliu.

A macchina di riciclamentu di plastica cum'èlinea di lavaggio plastica e linea di pelletizzazionericeve u sustegnu è a fiducia di i clienti.Continueremu à fà u megliu per i clienti.

Attraversu i fieri Plastimagen, Chinaplas, Ruplastica è esibizioni, scuntrà i nostri cutomers regulare è novi clienti, è parechji espositori cunnessi.Per mezu di sti fieri, avemu amparatu assai nantu à u sviluppu di l'industria di riciclamentu di plastica.

A direzzione di sviluppu di u riciclamentu di plastica pò include i seguenti aspetti:

  1. A migliurà i tassi di riciclamentu, i nostri ingegneri pruvaranu di rende più affidabile.
  2. Hè bisognu di piglià più misure per aumentà i tassi di riciclamentu di plastica attraversu a cooperazione trà i guverni è l'imprese.Questu pò esse rializatu da u rinfurzamentu di a publicità è l'educazione, a sensibilizazione suciale è l'enfasi di u riciclamentu, è stabilisce più strutture è istituzioni di riciclamentu.Tecnulugia innovativa
  3. Prumove a ricerca, u sviluppu è l'applicazione di e tecnulugia novi per u riciclamentu di plastica, cum'è u riciclamentu chimicu, a tecnulugia di biodegradazione è a tecnulugia di riciclamentu meccanicu, per migliurà l'efficienza di u riciclamentu di plastica è riduce a contaminazione ambientale.
  4. Ecunumia Circular: Promuove continuamente u cuncettu di ecunumia circular, prumove a riutilizazione è a ripruduzzione di i prudutti di plastica, stabilisce una catena industriale cumpleta per u riciclamentu è u riprocessamentu di i rifiuti plastichi, è riduce a dipendenza da e risorse primarie.Liggi è regulamenti
  5. Stabbilisce un sistema ghjuridicu è regulatori solidu per standardizà è supervise ragiunamente u riciclamentu di plastica è riutilizazione per assicurà chì u prucessu di riciclamentu rispetta i standard ambientali, prumove cusì u sviluppu sanu di l'intera industria di riciclamentu di plastica.Cuuperazione Win-win: I guverni, l'imprese, l'urganisazioni suciali è l'individui anu bisognu di travaglià inseme per formà una situazione di cooperazione multipartita, participà inseme à a prumuzione è l'implementazione di u riciclamentu di plastica, è cuntribuiscenu à u sviluppu cumpletu di u riciclamentu di plastica.

 

Benvenuti à u nostru situ web per più macchina di riciclamentu di plastica è tecnulugia.

www.puruimachinery.com


Tempu di post: Dec-29-2023