page_banner

nutizie

Sforzi PURUI nantu à a macchina di riciclamentu di plastica

Cuntinuà à cumbatte u COVID19, purtamu maschere da quasi trè anni.

Parechji esperti di moda anu cunsideratu e maschere cum'è novi articuli di moda, stampati cù mudelli, incollatu un logu, installatu una fibbia d'aromaterapia è appiccà una catena di maschere, facendu grandi sforzi in diversi disinni.

A maiò parte di e prime maschere chì a ghjente mette per via di l'epidemie sò sparite Illustrazione

Cù a vita chì passa, a prevenzione epidemica hè diventata gradualmente un abitudine.e maschere sò cambiate da forniture mediche di bassa frequenza à merchenzie di cunsumu rapidu in cugnizione publica ogni ghjornu.

Sicondu u rapportu di a rivista di scienza è tecnulugia di l'ambiente, u numeru di maschere aduprate è scartate in u mondu ogni mese hà righjuntu circa 129 miliardi, a maiò parte di e quali sò maschere unicu.

E maschere di rifiuti in l'uspidale seranu aduprate cum'è rifiuti medichi è seranu incinerate à alta temperatura da una cumpagnia di rifiuti medichi prufessiunale;E maschere di rifiuti generate da a cullezzione viventi di i residenti ùn sò micca incluse in u prucessu di trattamentu innocu per i rifiuti medichi.Di solitu sò distrutte da incinerazione o discarica inseme cù i rifiuti domestici.

Cumpagnia Purui fà è cuncepisce a macchina di riciclamentu di plastica.sta macchina cuntribuisce significativamente à a riduzzione di i rifiuti plastichi è di cunseguenza di i detriti plastichi marini.Puderà aiutà i riciclatori da u livellu di pruduzzione è di cunsumu (cusì chjamatu "upstream") à u livellu di riciclamentu è di gestione di i rifiuti (cusì chjamatu "downstream").

Macchina di riciclamentu di plastica d'acqua per riciclà residui di pannolini non-tessuti in PP, vestiti protettivi è granulatore di riciclamentu soffiatu in fusione, cù una produzzione di 200-1200 kg per ora, chì hè in cunfurmità cù i standard elettrici europei è u prucessu di riciclamentu.

Resti di pannolini di tela non-tessuta in PP, vestiti protettivi, granulatore di riciclamentu di fusione, cumpresu compactatore, estrusore di film, stazione idraulica, sistema di cambiamentu di schermu, sistema di pelletizazione, sistema di asciugatura è altri equipaggiamenti.

PURUI hè un mudellu trè in unu apposta per u riciclamentu di i rifiuti di plastica è una soluzione efficiente in un passu.

 


Tempu di Postu: Feb-22-2022