page_banner

nutizie

Caratteristiche di i materiali PVDF è riciclamentu

Fluorur di polivinilidenu orPolyvinylidene difluoride (PVDF) hè un fluoropolimeru termoplasticu semi-cristallino.Hè facilmente prucessabile in fusione è pò esse fabbricatu in parti per iniezione è compressione.Unisce una alta forza meccanica cù una bona processabilità.PVDFhè comunmente impiegatu in l'equipaggiu di trasfurmazioni chimichi cum'è pompe, valvole, tubi, tubi è raccordi.A so formula chimica hè (C2H2F2)n.PVDF hè un plasticu speciale utilizatu in applicazioni chì necessitanu a più alta purezza, è ancu a resistenza à i solventi, l'acidi è l'idrocarburi.U PVDF hà una densità bassa di 1,78 g/cm3 in paragone à altri fluoropolimeri, cum'è polytetrafluoroethylene.

Hè dispunibule in forma di prudutti di piping, foglia, tubi, filmi, piastra è un insulator per filu premium.Pò esse iniettatu, stampatu o saldatu è hè comunmente utilizatu in l'industrii chimichi, semiconduttori, medichi è di difesa, è ancu inbatterie di lithium-ion.Hè ancu dispunibule cum'è aincruciate schiuma à cellule chjuse, utilizatu sempre più in l'aviazione è l'applicazioni aerospaziali, è cum'è filamentu di stampante 3D esoticu.Pò esse ancu usatu in u cuntattu ripetutu cù i prudutti di l'alimentariu, postu chì hè conforme à a FDA è micca tossicu sottu a so temperatura di degradazione.

In l'ultimi anni, ci hè statu un interessu considerableu spressu in u polimeru Polyvinylidene Fluorure (PVDF).L'interessu chì hà ricevutu perchè mostra e proprietà piezoelettriche più forti cumparatu cù qualsiasi altru polimeru cummerciale.U polimeru hè largamente utilizatu in l'applicazioni high-tech, cum'è l'equipaggiu di prucessu chimicu, l'elettronica è l'elettronica, l'applicazioni speciali è l'energia.Ma, chì face PVDF un plasticu d'alta prestazione in parechji settori?Leghjite per sapè di più.

PVDF (PVF2 o Polyvinylidene fluoride o polyvinylidene difluorure) hè un fluoropolimeru termoplasticu semi-cristalinu di alta purezza.Cù temperature di serviziu finu à 150 ° C, PVDF mostra una bona cumminazione di proprietà cum'è:

  • Resistenza chimica eccezziunale
  • Alta forza meccanica
  • Pruprietà piezoelettrica è piroelettrica
  • Cum'è una bona processabilità

A so insolubilità assai desiderata è e proprietà elettriche risultanu da a polarità di i gruppi CH2 è CF2 alternati nantu à a catena polimerica.

U PVDF hè facilmente prucessabile in fusione è pò esse fabbricatu in parti per iniezione è stampatura di compressione.In u risultatu, hè comunmente impiegatu in l'equipaggiu di trasfurmazioni chimichi cum'è pompe, valvole, tubi, tubi è raccordi;sensori è attuatori ecc.

Havi parechje applicazioni elettroniche, soprattuttu cum'è materiali di giaccatura per u cable plenum-rated utilizatu in i dispositi di voce è video è sistemi di alarme.A diffusione di fiamma bassa è a generazione di fumu di PVDF hè un asset primu in queste applicazioni.

PVDF hè diventatu accettatu cum'è un legante per catodi è anodi in batterie di lithium-ion, è cum'è separatore di batterie in sistemi di polimeru di lithium-ion.

L'applicazioni emergenti di PVDF includenu membrane di celle di combustibile, è cumpunenti per l'internu di l'aeronautica è l'equipaggiu d'automatizazione d'uffiziu
Grazie à a so cumminazione eccellente di proprietà è processability, PVDF hè diventatu u più grande volume di fluoropolimeri dopu PTFE.

PVDF hè dispunibule cummirciali in una larga gamma di tassi di flussu di fusione è cù diversi additivi per rinfurzà e proprietà di trasfurmazioni o usu finali.

I nostri macchina di riciclamentu di plastica Puderia usà u vitu speciale è u canna per processà è riciclà u PVDF.The Screw avemu aduttatu a lega C267 è a canna adopta a lega Ni.U sistema di riciclamentu è di pelletizazione utilizanupelletizzazione di filamenti per processà u materiale.

Saluti,

Aileen

Email: aileen.he@puruien.com

Mobile: 0086 15602292676 (whatsapp)

 


Tempu di Postu: Mar-02-2023